Arkadaşlar sitem henüz çok ama çok yeni olduğu için fazla birşey yok.Siteme lütfen yaptıklarımın karşılığı için yorum yazmanı bekliyorum.Umarım sizden çok şey istemiyorumdur.Kısa ve öz.Siteme eklememi istediğiniz birşey olursa yorum yazarak söyleye bilirsiniz.Arkadaşalar lütfen yorum yazarken ahlaksız küfür sözler kullanmayın.Çünkü bu siteye terbyesiz yorum yazmak yasaktır.Sitmede tamamiyle özgürsün.Sizini için en önemli bilgileri eklemeye çalışıyorum.Siteme ayıp(sohbet odaları),erkeksi(futbol,modifiyeli arabalar) vb. gibi şeyler istemeyin ,isteyin ama çok detayılı değil.Neyse lafı uzantmadan herkese İyi Eğlenceler...
€mel'e hediye yapmıştım diğer sitemde oda bana yapmış..
BANNER KÖŞESİ